1 Şubat 2017 Çarşamba

Gözümden lasek operasyonu oldum ama şuanda göz derecem arttı. Gözümden lazer ameliyati oldum.

Arkadaslar benim göz derecem her iki göz için de 2.50 dereceydi bende lazer ameliyatı olma kararı verdim ve doktora gittigimde bana wave front lasek ameliyati olmamı önerdi. Bu ameliyat gözündeki flebi kaldirip yerine koyacaz dedi. Bu yöntemin diger yontemlere göre daha sağlıklı olacağını söyledi.  Korneaya zarar gelmeyeceginden bahsetti. Bunun üzerine wave front lasek ameliyati olmaya karar verdim. Ameliyat esnasında ağrı sızı gibi bir durum yok.  Gayet rahat bir ameliyat ancak ameliyattan ciktiktan sonra 1 hafta 10 gün batmalar agrilar oluyor ama gelip geçiyor.  Ben lasek ameliyatını 2010 yilinin basinda olmuştum.  Ilk 2 yil göz derecem sıfırdı sonra yavas yavaş artmaya basladi şu anda göz derecem her göz için 1.0 derece ayrica benim gozumde astigmat var. şuanda gözlük kullaniyorum. Soylediklerim yanlis anlasilmasin ben 2010 yilinda lasek operasyonu geçirdim 7 yil olmuş teknoloji simdi çok gelişti.  Benim gibi ameliyat olup göz derecesi tekrarlayan var mi.