31 Ocak 2017 Salı

Boğazımdan kan geliyor. Alerjiden dolayı boğazdan ve balgamdan kan gelmesi

Arkadaslar boğazimdan birkaç  gündür tükürdükçe kan geliyor. Bunun sebebi nedir diye doktora gittim. Doktor bogazima ve burnuma bakti. Hatta kamera ilr inceledi. Görünürde hiç birşey olmadığını söyledi. Tümör ya da kitle olabilir mi diye şüphelendim ama böyle birsey yok dedi. Daha sonra birkaç ilac verdi gönderdi. Ilaclari kullandim ancak bogozimdan tükürdükçe kan gelmeye devam ediyordu. Doktora tekrar gittim. Tüberküloz olabilir belki dedi. Göğüs Hastalıkları Uzmanı doktora gitmem gerektiğini söyledi.  O bölüme gittim rontgen cekindim cigerlerim de birşey olmadigini söyledi ancak tükürdükçe kan geliyordu balgamda ve tükürükte kanı gördükçe çok korkuyordum. Daha sonra başka bir kulak burun bogaz uzmanina gittim ve balgamda yer alan kanın ve boğazimdan gelen kanin sebebinin ALERJİ olduğunu söyledi. Aircomb isminde bir ilaç yazdi. Bir hafta sonrasinda balgamda kan gorme bitmişti. Boğazimdan artik kan gelmiyordu. Alerji boğazınizi tahriş ediyor arkadaşlar. Alerji ayni zamanda sizi ara sıra öksürttükçe boğaz tahrişi artiyor ve kanamaya başlıyor. Geçmiş olsun arkadaşlar.